خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

تایپ فوری اینترنتی، تایپ فوری کتاب، پروپوزال، پایان نامه، مقاله، تایپ پی دی اف، تایپ فوری فرمول ریاضی، خدمات تایپ آنلاین

خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

تایپ فوری اینترنتی، تایپ فوری کتاب، پروپوزال، پایان نامه، مقاله، تایپ پی دی اف، تایپ فوری فرمول ریاضی، خدمات تایپ آنلاین

خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

خدمات اینترنتی و غیرحضوری صفحه آرایی و تایپ فوری نامه اداری، پایان نامه، پروپوزال، مقاله، رساله، کتاب، گزارش، سمینار و سایر متون با پشتیبانی آنلاین تمام وقت از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل با بیش از پانزده سال سابقه کار همه روزه حتی روزهای تعطیل
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

بایگانی

تایپ فوری لاتک و زی پرشین typeword.blog.ir

تایپ فوری لاتک و زی پرشین، کدنویسی و رفع خطاها در مقاله و پایان نامه، تبدیل لاتک به ورد، تبدیل ورد به لاتک، تایپ متون فارسی و انگلیسی همراه با تنظیمات صفحه آرایی، فرمول ریاضی، جدول، نمودار، شکل، فلوچارت، عکس، پاورقی قارسی و انگلیسی، شماره ارجاع، تنظیم فاصله مناسب بین خطوط، حذف صفحه اضافی، بخش و زیر بخش در فهرست مطالب، فاصله بین فرمولهای ریاضی، شماره‌گذاری و عنوان برای جدولها، نمودارها و شکلها، فرمول ریاضی ایتالیک، نحوۀ ارجاع دهی طبق فرمت APA برای مرجع فارسی و مرجع انگلیسی، سربرگ پایان نامه، کسر مورب با اعداد فارسی، تغییر اندازه فونت فصلها و بخشها و زیربخشها، تغییر فونتها، زیرخط دار کردن فونتها، شماره صفحه و سرصفحه، شماره گذاری صفحات با اعداد لاتین، واژه نامه فارسی به انگلیسی و بالعکس، ساخت اسلاید بیمر با تمهای متنوع، رفع خطاهای جزئی و کلی، صفحه آرایی مقاله، پایان نامه و سایر متون در لاتک و زی پرشین با پشتیبانی آنلاین، ارسال عکسها و فایلها از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمیل.

برای تایپ متون از فایل Word و یا لاتک (LaTeX) استفاده می شود. زی‌پرشین (XePersian) هم یک بسته (Package) حروفچینی است که با کمک آن می توانیم از فونتهای فارسی در لاتک استفاده کنیم. صفحه آرایی و تایپ با دو نرم افزار ورد و لاتک تفاوت های بسیاری در موارد مختلف با هم دارند که به اختصار توضیح می دهم.

  • نصب برنامه ورد بسیار آسان است و نیازی به کدنویسی ندارد ولی برای نصب برنامه لاتک زمان زیادی باید صرف شود.
  • در فایل لاتک وقتی متنی تایپ می شود بعد از اتمام کار، فایل خروجی آماده و قالب آن درست می شود. در برنامه ورد هر متنی را وارد می کنیم همان لحظه در فایل مشاهده می کنیم ولی در لاتک ابتدا باید کد نوشته شود و بعد متن را وارد می کنیم و خروجی را به صورت فایل پی دی اف می‌ بینیم یعنی ورودی و خروجی لاتک با هم فرق می کند.
  • استفاده از برنامه ورد بسیار ساده می باشد و هر فردی می تواند بدون آموزش خاصی وارد برنامه شود و تایپ کند ولی یادگیری لاتک زمانبر و سخت تر می باشد و می بایست نخست آموزش ببینیم و با کدنویسی و ساختار لاتک آشنا شده باشیم و نحوه تایپ و تولید خروجی و نیز دستورات اولیه آن‌ را یاد بگیریم.
  • یک سند لاتک روی هر کامپیوتری قابل خواندن است و با همه سیستم عاملها سازگار می باشد اما در نرم افزار ورد به دلیل نسخه های متفاوتی که دارد، باید هر چند وقت یک بار نرم افزار را ارتقاء بدهیم.
  •  لاتک سریع‌ تر از ورد می باشد و حافظه و مقدار فضای کمتری را هم مصرف می‌ کند.
  • برنامه لاتک رایگان است و به راحتی از اینترنت آپدیت می شود ولی از آنجا که برنامه ورد در مجموعه آفیس رایگان نیست و اکثر سی دی های موجود در بازار ایران هم اصل نیستند برای آپدیت کردن برنامه به مشکل برمی خوریم.
  • در لاتک اگر بخواهیم تغییراتی در قالب متن ایجاد کنیم، باید اطلاعات کافی در مورد کدها و پکیجها داشته باشیم. در برنامه ورد همه ابزارها برای انجام ویرایش متون را می توانیم در فایل مشاهده کنیم ولی در لاتک باید کدنویسی بلد باشیم و بعضی مواقع برای انجام یک تغییر ساده یا باید کد مربوطه را بدانیم یا پکیج مربوطه را بازخوانی کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی