خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

تایپ فوری اینترنتی، تایپ فوری کتاب، پروپوزال، پایان نامه، مقاله، تایپ پی دی اف، تایپ فوری فرمول ریاضی، خدمات تایپ آنلاین

خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

تایپ فوری اینترنتی، تایپ فوری کتاب، پروپوزال، پایان نامه، مقاله، تایپ پی دی اف، تایپ فوری فرمول ریاضی، خدمات تایپ آنلاین

خدمات تایپ آنلاین، تایپ فوری اینترنتی

خدمات اینترنتی و غیرحضوری صفحه آرایی و تایپ فوری نامه اداری، پایان نامه، پروپوزال، مقاله، رساله، کتاب، گزارش، سمینار و سایر متون با پشتیبانی آنلاین تمام وقت از طریق واتساپ، تلگرام و ایمیل با بیش از پانزده سال سابقه کار همه روزه حتی روزهای تعطیل
موبایل: ۰۹۳۸۶۶۴۰۶۷۸
موبایل: ۰۹۰۵۴۴۹۵۲۷۹
ایمیل: m.fo2012@yahoo.com

بایگانی

پرسش و پاسخ typeword.blog.ir

نمونه هایی از پرسشهای متداول در رابطه با خدمات وبلاگ:

هزینه تایپ فوری را چگونه حساب می کنید؟

برای تعیین هزینه تایپ فوری، باید فایلها، عکسها یا نمونه کار را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل ارسال کنید و زمان تحویل کار را هم مشخص نموده تا هزینه را تعیین کنم.

 چرا هزینه خدمات تایپ آنلاین در جاهای مختلف با هم فرق دارد؟

قیمت تایپ بستگی به تخصص و مهارت تایپیست، کیفیت کار، سرعت تایپ، زمان تحویل کار (فوری یا غیرفوری)، پشتیبانی و ...، دارد. بنابراین قیمت یک تایپ تمیز و حرفه ای که توسط یک تایپیست مسلط انجام می گیرد با یک تایپ بی نظم و ترتیب و درجه پایین که توسط یک تایپیست آماتور صورت می گیرد متفاوت خواهد بود و مشتریانی که فقط به دنبال تایپ ارزان هستند بعداً مجبور خواهند شد چندین برابر همان هزینه را دوباره به یک تایپیست حرفه ای پرداخت کنند تا این تایپ بی کیفیت و به دردنخور را به یک تایپ تمیز و حرفه ای تبدیل کند. البته ممکن است در موارد اندکی با تایپ ارزان هم کار مشتری راه بیفتد ولی در مورد تایپ متون مهمی مثل کتاب، مقاله، پایان نامه و بسیاری از موارد دیگر، در آینده هنگام صفحه آرایی و رفع ایرادها دچار مشکل خواهند شد و باید هزینه خیلی بیشتری را بپردازند.

 حدود نود صفحه تایپ فوری فارسی دارم. شما به صورت حضوری هم کار دریافت می کنید؟

خیر. همه خدمات وبلاگ به صورت غیرحضوری است. ارسال و دریافت عکسها و فایلها از طریق ایمیل، واتساپ یا تلگرام و پرداخت هزینه هم به صورت کارت به کارت می باشد.

 سفارش تایپ فوری اینترنتی به چه صورت می باشد؟

برای سفارش تایپ فوری اینترنتی کافی است پیامی در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید و عکسهای متون دستنویس را بفرستید تا بعد از بررسی هزینه و زمان تحویل کار مشخص شود و در صورت توافق کارتان را انجام بدهیم.

 تعداد صفحه هایی که می خواهم برای تایپ بفرستم زیاد هستند به چه صورت می توانید کارم را تحویل بگیرید؟

صفحه ها را می توانید اسکن کنید یا با موبایل عکس بگیرید و احتیاجی نیست که همه را یکجا بفرستید مرحله به مرحله چند صفحه را ارسال کنید و بعد از تایپ هر قسمت، صفحه های بعدی را بفرستید.

 نه صفحه کار فوری دارم و در زمان خیلی کوتاه یک ساعته لازم دارم. آیا برایتان مقدور هست کارم را انجام بدهید؟

بله ولی هر چه زمان تایپ سریعتر باشه به علت سخت تر شدن کار، هزینه بیشتر محاسبه خواهد شد.

 تایپ فرمولهای ریاضی را چگونه محاسبه می کنید؟

متن را باید بفرستید تا فرمولها بررسی و هزینه اعلام شود. هزینه تایپ فرمولها بستگی به آسانی یا پیچیدگی تایپ فرمولها دارد.

 هزینه صفحه آرایی پایان نامه را می توانم وقتی کار تمام شد واریز کنم؟

خیر، برای شروع کار می بایست بیعانه بپردازید.

 صفحه آرایی پایان نامه به زبان انگلیسی را انجام می دهید؟

بله، صفحه آرایی پایان نامه به زبان انگلیسی را هم انجام می دهم، می بایست فایل پایان نامه به همراه آیین نامه نگارش پایان نامه دانشگاه محل تحصیلتان را بفرستید.

 پایان نامه در برنامه لاتک (زی پرشین) تایپ شده فقط باید چند فرمول را در پایان نامه وارد کنید. کارم را یک روزه تحویل می دهید؟

بله، فایل کامل لاتک (زی پرشین) را به همراه فرمولها (به صورت تایپ شده در برنامه ورد و یا به صورت عکس) بفرستید تا فرمولها را در فایلتان وارد کنم.

 تایپ و صفحه آرایی پایان نامه به زبان خارجی هم انجام می دهید؟

بله، فایل پایان نامه و همچنین آیین نامه نگارش پایان نامه دانشگاه محل تحصیلتان را بفرستید.

 آیا شما تایپیست هم استخدام می کنید؟

خیر. همه کارهای تایپ و صفحه آرایی را شخصاً خودم انجام می دهم.

 پنجاه و هفت صفحه کار تایپ فارسی ساده دارم. بعد از پرداخت بیعانه چه مدت طول می کشد تا کارم را تحویل بگیرم؟

زمان تحویل کار را خودتان باید تعیین کنید. بعد از توافق در مورد هزینه و زمان تحویل کار، در زمان تعیین شده کارتان تحویل داده می شود. البته هر چه زمان انجام کار کمتر باشد، هزینه تایپ بیشتر حساب می شود.

 فرمت صفحه های تایپ شده به چه صورت می باشد؟

هر صفحه هیجده سطری با فونت ۱۴ بی نازنین و یا بی لوتوس و فونت انگلیسی ۱۲ تایمز نیورومن.

 می توانم فرمت صفحه های تایپ شده را خودم تعیین کنم؟

بله فرمت صفحه های تایپ شده را خودتان هم می توانید مشخص کنید ولی هزینه تایپ طبق فرمتی که خودم برای تایپ در نظر گرفته ام محاسبه خواهد شد.

 راههای ارتباط با شما به چه صورتی می باشد؟ تلگرام ندارم از طریق واتساپ می توانم پیام بفرستم؟

بله. شما می توانید از طریق موبایل، اس ام اس، پیام رسانهای واتساپ، لاین و یا ایمیل با ما تماس بگیرید.

 من در شهرستان زندگی می کنم. کار تایپ فوری برایتان بفرستم، انجام می دهید؟

بله. کارتان را بفرستید، با استفاده از اینترنت و پیام رسانها مانند تلگرام، واتس آپ یا پست الکترونیکی (ایمیل) در هر شهر ایران که زندگی کنید، می توانید کارهایتان را ارسال کنید.

 شما پایان نامه را فقط تایپ می کنید یا صفحه آرایی را هم انجام می دهید؟

تایپ پایان نامه با صفحه آرایی را انجام می دهم و صفحه آرایی را هم اگر بخواهید به فرمت دانشگاه باشد آیین نامه نگارش پایان نامه را بفرستید تا مطابق با دستورالعمل دانشگاه، انجام شود.

 متنی را تایپ کردم ولی فهرست اتوماتیک برای عنوانها بلد نیستم درست کنم. شما فهرست درست می کنید؟

بله. فایل را ارسال کنید. فهرست اتوماتیک برای عنوانهای متن، زیرنویس شکلها و نمودارها و فهرست برای بالانویس جدولها درست می کنم.

 هزینه صفحه آرایی کتاب به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه صفحه آرایی کتاب بستگی به تعداد صفحه ها و زمان تحویل کار دارد و اگر متن ساده باشد هزینه کمتر است و اگر شامل شکل، جدول، نمودار، پاورقی یا فرمول ریاضی باشد بیشتر حساب می شود. هزینه صفحه آرایی را به صورت ساعتی محاسبه می کنم و بعد از بررسی متن تعیین می شود.

 یک مقاله تایپ شده دارم می خواهم که در فایلی که برایتان می فرستم وارد کنید. حداقل چه قدر زمان می بره؟

مقاله تایپ شده و فایل نمونه را بفرستید. بعد از بررسی اعلام می کنم. زمان کار بستگی به متن مقاله و همچنین فرمت مقاله نهایی دارد. متن ساده باشه زمان کمتری طول می کشد و اگر فرمول، جدول، شکل، نمودار، پاورقی و ... داشته باشه بیشتر وقت می گیرد و تحویل کار معمولاً یک روزه هست ولی ساعات کار بستگی به موادی که گفته شد، دارد.

 ویرایش ادبی هم انجام می دهید؟

خیر، فقط ویرایش فنی انجام می دهم.

 در شهرستان زندگی می کنم. می توانم کارهای تایپ فوری را برایتان ارسال کنم؟

بله. مشکلی وجود ندارد. با استفاده از پیام رسانها مثل واتساپ، تلگرام یا پست الکترونیکی (ایمیل) در تهران و سایر شهرهای ایران، می توانید کارهایتان را ارسال کنید.

 چند صفحه تایپ فرمول ریاضی دارم. هزینه چه قدر می شود؟

عکس فرمولها را باید بفرستید تا هزینه را مشخص کنم اگه فرمولها ساده باشند هزینه کمتر و اگر فرمولها پیچیده و با علائم زیاد باشند هزینه بیشتر حساب می شود. هزینه تایپ فرمولهای ریاضی به دلیل این که تایپیست باید زمان و دقت بیشتری را برای تایپ صرف کند بیشتر از متن ساده است.

پایان نامه تایپ شده دارم. هزینه صفحه آرایی پایان نامه چه قدر می باشد؟

پایان نامه را باید به آدرس واتساپ، تلگرام و یا ایمیل بفرستید تا در مورد هزینه تصمیم گیری شود زیرا پایان نامه ها در بسیاری از موارد با هم فرق می کنند از جمله تعداد صفحات، تعداد عنوانهای اصلی و فرعی، تعداد شکلها، جداول، نمودارها و عکسها، تعداد فرمولهای ریاضی، چگونگی تایپ کلمات، فونتهای استفاده شده، پاراگرافها، چینش متون و بسیاری از موارد دیگر. بنابراین بدون دیدن متن پایان نامه نمی توانم به طور دقیق هزینه را مشخص کنم. هزینه صفحه آرایی به صورت ساعتی تعیین می شود بدین صورت که برای هر ساعت ویرایش و صفحه آرایی که شامل کل پایان نامه می شود، هزینه ای را با توافق تعیین می کنیم و بعد از واریز بیعانه برای هر چند ساعت که مایل باشید، کار انجام و فایل به صورت آنلاین ارسال خواهد شد تا در جریان پیشرفت کار در ساعتهای تعیین شده هم باشید.

فقط فهرستهای عنوانها را می خواهم در پایان نامه برایم درست کنید. هزینه چه قدر می شود؟

فایل پایان نامه را بفرستید تا بررسی شود. هزینه بستگی به تعداد عنوانها دارد و اگر فونت عنوانها هم ایراد داشته باشد، باید اصلاح شود. در این گونه موارد به دلیل این که فقط فهرست گذاری انجام می شود، فقط هزینه بابت ساخت فهرست تعیین خواهد شد.